Hallstahammar

Välkommen till Hallstahammar Rotaryklubbs inspirerande resa sedan 1995! Vi brinner för att skapa en ljusare framtid för barn och ungdomar med funktionshinder genom vår stipendiefond. Tillsammans med våra engagerade medlemmar har vi byggt upp denna fond genom en mängd lokala projekt.

Varje år delar vi ut stipendier till de barn och ungdomar som behöver det mest. Dessa ungdomar kämpar med fysiska eller psykiska funktionshinder och behöver särskild vård, träning, utbildning och framför allt uppmuntran och stimulans för att öka sin livskvalitet.

Tillsammans kan vi göra skillnad i deras liv och ge dem den stöd och möjlighet de förtjänar. Var med oss i vårt viktiga arbete för att skapa en bättre framtid för dessa fantastiska ungdomar. Din medverkan är värdefull och kan göra skillnad i deras liv redan idag!